Utilizatorul Twitter @PC_enjoyer a postat recent o captură de ecran a unui e-mail recent de la Ubisoft Support, în care afirmă că, din cauza unei perioade de inactivitate pe un cont Ubisoft Connect, Ubisoft va închide definitiv contul în 30 de zile. Nu știm cât de lungă a fost perioada de inactivitate, dar contul de Twitter de asistență Ubisoft a „internat” pentru a confirma că acesta este într-adevăr un e-mail Ubisoft real și editorul folosește în mod activ această politică pentru a șterge conturile vechi.
Problema este că e-mailul poate fi ușor ignorat de utilizator ca o încercare de phishing sau poate fi prins de filtrul de spam al cuiva. Dacă ratați e-mailul, contul dvs. și jocurile achiziționate dispar definitiv.
Se pretinde că Ubisoft face acest lucru pentru a se conforma regulilor GDPR, dar adevărul este că GDPR nu a fost creat pentru a scoate consumatorii din achizițiile lor, iar serviciile precum Steam nu fac acest lucru și, până acum, nu a fost depusă nicio plângere GDPR, așa că acesta pare a fi genul de lucru pe care Ubisoft l-ar putea opri foarte ușor.
În esență, Ubisoft spune „rămâi implicat cu produsul nostru sau pierde-ți achizițiile”. Momentul este și aici discutabil, deoarece Ubisoft a raportat recent scăderi ale vânzărilor anuale de jocuri și s-a chinuit să-și găsească următorul hit între titlurile importante din Assassin’s Creed.